حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دستگیره و قفل هوشمند

دستگیره و قفل هوشمند یکی از راهگشا ترین تجهیزات حفاظتی هستند که بر روی درب اماکن مختلف در سطح های امنیتی مختلف قابل نصب هستند؛ مانند درب دفاتر مدیریت شرکت‌ها، اتاق های بایگانی ادارات و همچنین بر روی درب ورودی منازل.

دستگیره های هوشمند با استفاده از روش های مختلفی مانند تشخیص چهره، تشخیص اثر انگشت، کارتخوان، اسکن کف دست و… هویت افراد را تشخیص داده و با بانک اطلاعاتی ذخیره شده در خود تطبیق می‌دهد و در صورت اجازه دسترسی باز می‌شوند.

قفل هوشمند AGH1000L

روش های تایید هویت دستگیره و قفل های هوشمند

دستگیره و قفل های هوشمند الکترونیکی از روش های مختلفی برای تایید هویت اشخاص استفاده میکنند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می‌کینم:

تشخیص چهره

تشخیص چهره روشی است که در دستگیره های الکترونیکی پیشرفته به کار می‌رود و سرعت تایید هویت بالایی دارد.

پردازنده قفل هوشمند با استفاده از الگوریتم های پیجیده چهره افراد را بررسی و با بانک اطلاعاتی ذخیره شده در خود تطبیق می‌دهد تا در صورت داشتن مجوز درب باز شود.

اسکن کف دست

کف دست هر شخصی مانند اثر انگشت دارای طرح و خطوط منحصر به فردی است.

برخی از قفل های هوشمند برای افزایش امنیت از روش اسکن کف دست نیز استفاده می‌کنند.

اثر انگشت

تشخیص اثر انگشت یکی از رایج ترین روش های تایید هویت توسط قفل های هوشمند است؛ این روش به دلیل ضریب امنیتی بالا و سهولت در استفاده بسیار متداول است.

اسکن قرنیه چشم

قرنیه چشم هر شخص یکی از منحصر به فرد ترین اعضای بدن هر شخصی است.

تایید هویت به وسیله اسکن قرنیه چشم بالاترین ضریب امنیت را در میان روش های تایید هویت دارد.

کارت خوان

کارت های RFID به دلیل دارا بودن شناسه های منحصر به فرد قابلیت تفکیک بالایی دارد و در برخحی از مدل های آن قابلیت ذخیره اطلاعاتی را نیز دارد.

رمز عبور

رمز عبور یکی از ساده ترین روش های تایید هویت است که در قفل های هوشمند استفاده می‌شود.

این روش به دلیل احتما افشای رمز عبور از امنیت بالایی برخوردار نیست.

درخواست مشاوره تخصصی

  • برای دریافت مشاوره تخصصی و یا استعلام قیمت محصول فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول

دستگیره و قفل های هوشمند دستگاه هایی هستند که بر روی درب های ورودی اماکن حساس و یا منازل مسکونی نصب می‌شوند و با روش هایی مانند تشخیص اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت خوان و… هویت افراد را تایید کرده و اجازه دسترسی به محیط مورد نظر را می‌دهند.

قیمت قفل ها و دستگیره های هوشمند الکترونیکیبا توجه به روش های تایید هویتی مورد استفاده ددر آن از جمله تشخیص اثرانگشت، کارت خوان و… متغیر است.

شما با تماس تلفنی با کارشناسان فروش آگسا می‌توانید ضمن اخذ راهنمایی برای بهترین خرید، از قیمت قفل هوشمند مورد نظر خود مطلع شوید.

درب منازل مسکونی، اتاق های مهم ادارات از جمله دفاتر بایگانی و دفتر مدیریت شرکت ها از جمله مکان های مورد استفاده قفل هوشمند هستند.

قفل ها و دستگیره های هوشمند با توجه به روش های های تشخیص هویت از جمله، اثر انگشت، چهره، قرنیه چشم، کارت خوان و… دسته بندی می‌شوند.

قفل های هوشمند عرضه شده توسط آگسا دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند.

شرکت آگسا با 10 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت راهبند های خودرویی و نفر رو، سیستم های کنترل تردد و بازرسی با بیش از 1000 پروژه موفق در سطح کشور و همکاری با ارگان های امنیتی و دولتی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش تضمین شده مرجعی مطمئن برای خرید است. 

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X