3 دلیل برای خرید راهبند بازویی

3 دلیل برای خرید راهبند بازویی

خرید راهبند اتوماتیک بازویی همیشه یکی از چالش های پیش رو بخش های حراست ادارات و سازمان ها بوده است.

راهبند اتوماتیک پارکینگ یا بوم دار یک راه‌حل برای کنترل دسترسی ماشین‌ها به یک منطقه حفاظت ‌شده هستند. راهبند های بازویی در انواع مختلف تولیده شده اند. سرعت بالای این سیستم باعث تامین امنیت منطقه می‌شود. راهبند های بازویی باید در مجاورت دروازه‌های ورودی و خروجی نصب شود و در یک مجتمع تجاری یا مسکونی و یا ادارات دارای پارکینگ برای تامین امنیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راهبند های بازویی الکترومکانیکی تولیدی شرکت آگسا در سه تیپ مختلف فول آپشن، نرمال و اقتصادی تولید می‌شوند که بسته به میزان تردد و شرایط محیطی منطقه توسط کارشناسان این مجموعه به مشتریان معرفی می‌گردد.

چرا خرید راهبند بازویی اتوماتیک

خرید راهبند بازویی الکترومکانیک

راهبند های اتوماتیک بازویی امنیت مورد نیاز اماکنی مانند پارکینگ، ورودی ادارات یا ساختمان ها را با محدود کردن ورود و خروج غیرمجاز تامین می‌کنند.

راهبند های بازویی امکان اتصال به سیستم های پیشرفته بیومتریک تشخیص هویت را دارا هستند و می‌توانند تمامی ترددات را بر اساس زمان و مکان به صورت دقیق و تفکیک شده ذخیره نمایند و همچنین به دلیل اتوماتیک بودن حجم کار دستی اپراتور یا نگهبان را کاهش دهند.

دسترسی

همانطور که در بالا ذکر شد، راهبند های بازویی اتوماتیک به شما اجازه می‌دهند تا دسترسی به محل کسب ‌و کار خود را با حداقل تلاش محدود کنید. به لطف یک آنتن RFID با دامنه ۷ تا ۱۵ متر، وسایل نقلیه مجاز با برچسب مربوطه یا تگ قادر خواهند بود بدون هیچ تاخیری وارد شوند.

خرید راهبند بازویی می‌تواند به دلیل اتوماتیک بودن حجم تردد بالای خودرو ها را کنترل کنند و به ساده تر شدن روند تردد خوردو های مجاز کمک کند.

سرمایه گذاری برای نظارت و محدود کردن حرکت افراد در محل کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است. برای رسیدن به اهداف امنیتی مناسب کنترل ورود و خروج افراد توسط سیستم های کنترل تردد از اهمیت بالایی برخوردار است. که باز هم در این حالت امکان تردد برای افراد مجاز توسط سیستم های بیومتریک، سریع‌تر و آسان‌تر صورت می‌گیرد.

تامین پرسنل

راهبند های بازویی اتومات برای نیاز به حداقل کارکنان طراحی شده‌اند و حتی می‌توانند بدون یک فرد امنیتی مدیریت شوند. احتمالا شما پرسنل کافی برای ایجاد حفاظت و امنیت در محل کسب و کار خود را دارید و با آموزش مناسب کارکنان شما قادر خواهند بود به راحتی با این سیستم کار کنند و بر راهبند های بازویی اتومات نظارت داشته باشند شما برای ایجاد امنیت در عبور و مرور نیاز به استخدام نیرو نداشته باشید.

سرمایه گذاری

همانطور که در ابتدا ذکر شد، انواع مختلفی از گیت کنترل تردد و راهبند های اتومات وجود دارد، به طوری که انتخاب گزینه مناسب برای نیازمندی‌های کسب‌وکار شما را ساده در دسترس تر و ساده کرده است. پس از هزینه اولیه برای خرید راهبند بازویی، راهبند های اتومات نصب شده در مکان فعالیت تجاری شما بازده مشخصی را برای صرفه جویی در نفر و هزینه ها و کنترل تردد ایجاد می‌کنند. با فراهم کردن محیطی مدرن و به روز در کنترل عبور و مرور تاثیر بسزایی در کسب و کار شما ایجاد می‌‎کنند.

برای جزئیات بیشتر در مورد انواع مختلف راهبند های اتومات و سایر جزئیات خرید راهبند بازویی با ما تماس بگیرید تا به شما در انتخاب گزینه صحیح برای انتخاب راهبند امنیتی مناسب کمک کنیم.

کارشناس فروش: مهندس عظیمی

تلفن تماس: 09130520955

امین عظیمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.